Перший регіональний форум представників ЗМІ Київщини зорганізувала обласна рада 7 червня. Це був привід привітати журналістів регіональних друкованих та електронних видань з професійним святом.

Голова Київської обласної ради Наталія Гунько та заступниця голови Київської ОДА Тетяна Щербак вручили подяки та подарунки нагородженим. Всім учасникам форуму обласна рада презентувала велику карту Київщини – з оновленими межами новостворених районів та громад.

Та головне, заради чого зібралися представники обласної влади з регіональними журналістами, – обговорити проблеми медійників та організаційні й економічні умови, в яких нині доводиться працювати редакційним колективам.

Наталія Гунько зазначила, що наразі на Київщині діють десятки ЗМІ, які мають багаторічну історію. Але сьогодні вони стикнулися з проблемою не лише комунікації з центральною чи місцевою владою. Для багатьох видань Київщини сьогодні гостро постало питання виживання.

– Місцева влада, громади, які, до того ж, не повсюдно є спроможними, здебільшого не горять бажанням виділяти у бюджеті кошти для інформування мешканців про свою роботу у місцевих виданнях, – констатував і заступник голови постійної комісії з питань свободи слова та засобів масової інформації Ярослав Москаленко.

Редактори друкованих видань наголошували водночас і на найважливішій для них проблемі – співпраці з Укрпоштою. Її реформування просто нищівно вдарило по пресі, насамперед у період передплатної кампанії. Це позбавило редакції газет можливості залучати до співфінансування своїх читачів. У ході реформи скоротили значну кількість поштарів, тож людина, котра передплатила газету, не має можливості отримати її адресно. І це вже соціальна проблема.

– Я свого часу листоношам Вишгородщини дарував велосипеди, хоч мене за те критикували, – зауважив Ярослав Москаленко. – Але я знаю, в яких умовах і заради кого вони працюють, наскільки необхідні насамперед літнім людям, яку важливу соціальну роботу вони виконують. Бо ще однією проблемою є ліквідація обласного телебачення і радіо. Тому жителі Київщини не мають іншої змоги дізнатись, що відбувається в області, – зазначив він.

Популярність соцмереж, інтернет-каналів – це сучасно, але ще багато сіл не мають не те що швидкісного, а просто якісного мобільного інтернету. Особливо в умовах ковіду значна кількість населення опинилося в інформаційному вакуумі. Далеко не всі люди старшого віку мають мобільні телефони, з яких би могли переглянути якісь новини, хорошу, позитивну інформацію. Їм необхідне знайоме, доступне джерело інформації, саме таким часто є місцеві газети.

Тож для вирішення цих питань Ярослав Москаленко взявся організувати зустріч з гендиректором «Укрпошти» Ігорем Смілянським.

– Ми як влада в нових умовах реформ маємо навчитися по-новому самі комунікувати з медіа і показати приклад органам місцевого самоврядування у новостворених районах та в ОТГ. Є багато цікавих проєктів, надзвичайно важливих для суспільства, про втілення яких ми повинні говорити спільно, – наголосила заступниця голови КОР Тетяна Семенова.

Стратегія обласної влади – налагодження комунікації та співпраці на рівні представників оновленої місцевої влади та журналістів і загалом як державних, так і самоврядних інституцій. Адже думка громади про результати, оцінка їхньої діяльності формується зазвичай саме через об’єктивне і професійне висвітлення у засобах масової інформації.

Голова ради редакторів Київщини  Павло Смовж та голова комісії облради Тетяна Самойленко підписали меморандум про співпрацю Голова ради редакторів Київщини Павло Смовж та голова комісії облради Тетяна Самойленко підписали меморандум про співпрацю Автор: Пресслужба КОР

Результатом зустрічі стало підписання Меморандуму про співпрацю між постійною комісією Київської обласної ради з питань свободи слова та засобів масової інформації і представниками регіональних медіа.

Найсвіжіші новини Переяславщини в нашому Telegram-каналі, інстаграмі та у фейсбуці

Читайте нас в Google News.Клац на Підписатися